CRM

Для успішного ведення сучасного бізнесу дуже важливо мати інструмент для максимальної автоматизації всіх процесів, це дозволить завжди «тримати руку на пульсі» компанії, підняти якість наданого сервісу і звільнити додатковий час. Про CRM Мои Туристы завжди пишуть такою незрозумілою мовою, ніби це адронний коллайдер, а насправді це просто програма для управління бізнесом. Правда, дуже розумна-настільки, що допомагає збільшити прибуток на 40-50%, знизити витрати і в 2 рази прискорити обробку заявок. Але що таке CRM і що саме вона робить? Як розробник власної системи S2 « «відповідаю популярно». Отже, CRM-системи — що це простими словами?

Як працює CRM-система?
Визначення або абревіатура CRM розшифровується як Customer Relationship Management, тобто «управління відносинами з клієнтами». CRM за допомогою автоматизації процесів допомагає ефективніше вибудовувати діалог з покупцем, не допускати помилок в роботі і в підсумку продавати йому більше. Як це виглядає в CRM? Уявіть таблицю Excel з вашою клієнтською базою, але тільки при натисканні на ім’я клієнта відкривається зручна картка, в якій міститься вся хронологія роботи з ним — від першого дзвінка до покупки. Тут можна прослухати дзвінки, подивитися історію покупок, створити документи за шаблоном, написати e-mail або sms, поставити завдання.

Добавить комментарий