Для приходу іноземних інвесторів потрібно «рекламувати» Україну

Основна проблема України в плані її позиціонування в очах багатьох іноземних інвесторів – це негативний імідж нашої країни, для створення якого великі зусилля прикладає низка країн, насамперед Росія. Про це порталу 100realty.ua розповів Віталій Бойко, керівник консалтингової компанії Urban Experts.

«Проти нас працюють не тільки явні вороги, але і деякі менеджери великих девелоперських компаній. Вони вийшли на український ринок в 2008 році, в той час як ринок Майамі вже валився, Іспанія була в глибокій кризі, а вони виходили на український ринок, відкривали великі офіси, купували землю, по 20 автомобілів і потім «раптом» в Україні виникла криза. І зараз вони розповідають, що це у нас така погана країна, і тому у них все так погано пішло. А не тому, що вони брали помилкові і не правильні рішення, не розуміючи, що відбудеться найближчим часом. Тому основна наша проблема – це те, що про нас нічого позитивного за кордоном не знають, адже на рівні держави для створення позитивного іміджу не робиться практично нічого. Тому нам усім треба більше популяризувати те позитивне, що відбувається в діловому житті України, зокрема, на ринку нерухомості та у сфері девелопменту», – вважає Віталій Бойко.

Раніше повідомлялося, що деякі концепції українських ТРЦ не мають аналогів у Європі.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *