Продвижение корма для домашних животных

Невеликий бюджет на SEO-просування сильно обмежує фахівців у виборі стратегії просування зоомагазину, збільшує терміни досягнення результату, так як неможливо реалізувати все за короткий час. Спеціаліст повинен передбачити результат будь-якого доопрацювання і жорстко ставити пріоритети для реалізації того чи іншого завдання, прагнучи якомога швидше отримати результат.Сьогодні хочемо поговорити про максимально ефективне використання цифрових технологій в індустрії кормів для домашніх вихованців. У нас найкраще Продвижение корма для домашних животных.

Для матеріалів статті ми використовували дані західних дослідницьких компаній, а також витяги зі статей Стюарта Ельмса, автора Adimo — британського агентства-розробника програмних рішень для електронної комерції.
Росія займає третє місце в світі за кількістю кішок і п’яте місце — за кількістю собак. Домашніх кішок в країні близько 33,7 млн, що майже вдвічі перевищує чисельність собак — 18,9 млн.

І їх усіх потрібно годувати. Не дивно, що корм для домашніх тварин — найбільш часто купується продукт в інтернет-магазинах сегмента «товари для тварин».

Як правило, клієнти лояльні до обраних брендів, їм простіше змінити магазин, ніж марку корму, а сам товар досить громіздкий і важкий, щоб не було великого бажання тягнути його додому своїми руками.

Добавить комментарий