Просувати сайти в інтернеті з метою збільшення відвідуваності ресурсу можна різними способами, наприклад, за допомогою контекстно-медійної реклами, або соціальних мереж, PR-діяльності, крауд-маркетингу. Вибір методу просування залежить від типу проекту, цілей і бюджету власника. Але основою просування по праву вважається SEO. У нас найкраще продвижение сайтов в поисковике.
Традиційно пошукове просування є найнадійнішим і перспективним методом. Оскільки в процесі роботи сайт всебічно розвивається і поліпшується. Якщо сайт займе високу позицію по популярному ключовому слову, на нього будуть постійно приходити нові відвідувачі. Органічний трафік, як показує практика, самий конверсійний. А вкладення в SEO обов’язково окуплять себе.
Порівняємо SEO з його основним конкурентом-контекстної рекламою (PPC).
SEO PPC
- Результат відкладений у часі + миттєвий результат
- Обсяг залученого трафіку не залежить від бюджету-Оплата за перехід
- Корективи робіт потребують часу + можливість оперативного внесення змін до рекламної кампанії
- Довготривалий ефект, органічний трафік продовжує надходити навіть після закінчення робіт — при зупинці рекламної кампанії потік клієнтів припиняється
- Природне зростання списку запитів без збільшення бюджету на просування за рахунок входжень в Тексти-зростання списку запитів, за якими проводиться залучення трафіку, збільшує витрати
- Відсутність гарантій стабільності позицій за запитами + фіксовані позиції