Ремонт турбин

Після запуску двигуна потрібно дати йому попрацювати на холостих обертах не менше шістдесяти секунд, а потім додавати газ поступово. Це необхідно для того, щоб забезпечити достатню мастило рухомих елементів турбіни. У нас найкращій ремонт турбин в минске.

Перед тим як вимкнути запалювання, обов’язково дайте попрацювати двигуну мінімум півтори — дві хвилини , оскільки Миттєве вимикання запалювання вимикає масляний насос, який подає масло в турбіну. А вал при цьому за інерцією продовжує обертатися.

У разі, якщо ви їхали і різко заглушили двигун, то вал не припинив своє інерційне обертання. Він продовжує обертатися, але вже без масла. Плюс додамо до цього те що масло виконує не тільки змащувальні функції але і охолоджуючі. Різкий перепад температур в системі турбіни, особливо взимку, може погано вплинути на подальшу роботу турбокомпресора. Такі перепади швидко зношують майже будь-який механізм.

При зимовій експлуатації двигуна, особливо після довгої перерви в роботі, необхідно спочатку провернути запалювання , і тільки після цього запускати його на холостих обертах. Це дуже важливо, так як дозволить налагодити циркуляцію масла і швидко заповнити систему подачі масла.

Також не забувайте міняти або ж перевіряти трубки маслоподачі. Вони мають властивість закоксовиваться (тобто зменшуватися в діаметрі за час експлуатації, за рахунок появи масляного нальоту на трубці) після чого тиск з’являється в трубці, але обсяг подається масла зменшується. Також перевіряйте тиск в цій же трубці маслоподачи. Воно повинно відповідати заводським показникам.

Масло в турбіну подається під тиском, а зливається самопливом. Якщо картерні гази присутні вище норми, то вони будуть блокувати злив масла з турбіни. А якщо слив заблокований, то масло буде випирати в алюмінієву або чавунну частину турбокомпресора, пошкоджуючи його.

Оскільки основними елементами життєдіяльності турбокомпресора є якісне масло, відповідне типу вашого двигуна, чиста система подачі повітря і повітряний фільтр — на їх стан слід звертати особливу увагу. Також не варто забувати, що масло в турбіні необхідно міняти кожні 8-10 тис. км.

Дотримуючись цих нескладних рекомендацій, ви зможете насолодитися довгостроковим і приємним пробігом машини. Також варто проводити регулярну діагностику двигуна, і оцінювати якість вашого палива.

Добавить комментарий